Szeretettel köszöntelek a Kutyaimádók közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Kutyaimádók vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Kutyaimádók közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Kutyaimádók vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Kutyaimádók közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Kutyaimádók vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Kutyaimádók közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Kutyaimádók vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
A Rex Kutyaotthon Alapítvány a Microsoft Dynamics CRM rendszer segítségével modernizálta nyilvántartását. Az eszköz számos fejlődési folyamatot indíthat el a szervezetnél.
Az alapvetően értékesítést szolgáló eszköz az alapítvány igényeihez szabva javítja a szervezet hatékonyságát, csökkenti a költségeket és szavatolja, hogy minden állatról naprakész és pontos információ álljon rendelkezésre, ami nem csak a gondozásukat, örökbeadásukat és sorsuk nyomon követését könnyíti meg nagy mértékben, hanem az alapítvány működésének átláthatóságát is elősegíti.
A Rex Kutyaotthon Alapítvány
1992 őszén jött létre, az Állat-örökbeadási központja a Rex Állatsziget
pedig 2004 nyarán nyílt meg. Az alapítvány 2013-ban 500-nál több bajba
jutott állat számára talált új szerető gazdát, vagy juttatta vissza
eredeti gazdájához, illetve évente átlagosan 900 kutyáról, macskáról,
egyéb haszonállatról gondoskodik hosszabb-rövidebb ideig, valamint több,
mint 1000 állatorvosi beavatkozást – ivartalanítást, műtéteket,
sérülések kezelését – végez el a hozzájuk bekerülő állatokon.
Mindez jelentős adminisztrációs teherrel is jár. A feladat megoldásához
egy egyszerű Excel táblázat már nem elég, hiszen a bekerülő állatok
minden adatát, azok változásait rögzíteni kell. Hasonlóképp kezelni kell
a valódi és a virtuális örökbefogadók – egy-egy kiválasztott állat
ellátását finanszírozók –, illetve az önkéntesek adatait is.
Ezt hatékonyan csak olyan adatbázissal lehet megoldani, amely a
különböző „ügyféladatokat" összekapcsolja, és bizonyos relációkban
kereshetővé és kezelhetővé teszi. A napi munkát nagyon felgyorsítja és
egyszerűbbé teszi az, hogy például egy beérkezett, ivartalanításon és
kezeléseken átesett állat naprakész adatbázisához egyetlen gombnyomással
csatolni lehet az utána érdeklődő potenciális örökbefogadóval váltott
e-maileket. Az örökbefogadás megtörténte után pedig épp ilyen
egyszerűen nyomon követhető, hogy mi lett az örökbeadott állat sorsa.
"A rendszer bevezetésétől a hatékonyság növekedése, az adminisztrációra
fordított idő csökkenése és így az állatokkal tölthető idő növekedése
mellett legalább 10 százalékos költségcsökkenést és 10 százalékos
bevétel növekedést is várunk" – foglalta össze Haba Gábor, a Rex
Kutyaotthon Alapítvány marketing és kommunikációs vezetője.
A Microsoft Dynamics CRM (CRM – Customer Relationship Management, azaz
ügyfélkapcsolat-kezelő rendszer) a cég vállalatirányítási rendszerének
egyik eleme, amelyet a Rex Kutyaotthon Alapítvány esetében a Dynafix
Kft. szabott személyre. A rendszer alapvetően az értékesítés, marketing
és ügyfélszolgálat munkáját hivatott támogatni, és teljes mértékben az
adott ügyfél igényeire szabható.
http://kutyabarat.hu/hasznos/283/uj_rendszer_az_allatmentesert
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!